SON DAKİKA
Hava Durumu
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.

SEVGİ VE SAMİMİYET

12.05.2020 13:22
 Hayatımın her anında hayallerim oldu, bir çok insan da benim gibidir diye düşünüyorum. Hayallerimiz bize hedefler belirler,hayal ederiz ve o hayale uğraşmak için çaba gösteririz,mücadele ederiz. Hayatın olmazsa olmazıdır bu; “Hayal et”, “Hedef koy” , ”Mücadele et”. Kendim; İnatçı, kararlı ve

GÖNÜL SEFERBERLİĞİ-2

01.10.2015 09:28
 İlk yazımda “Gönül Seferberliği”nden biraz bahsetmeye çalıştım.             Fakat şunu belirterek başlamak istiyorum ki; Gönül Seferberliği’nde başlangıçta düşünmüş olduğumuz ya da hedeflediğimiz noktadan çok daha ileriki bir seviye de olduğumuzdur  (Şükürler olsun).             Evet bu akıllara

GÖNÜL SEFERBERLİĞİ-1

15.09.2015 13:52
 Yaklaşık 3 aydır gazetelerde naçizane yazmış olduğum yazılarımda, toplumumuzun en büyük eksikliğinin “ kaynaşma” olduğunu, ortak tasa ve kıvanç da bir araya gelmenin, aynı düşünceleri hissetmenin gitgide azaldığını gözlemlediğimi ve bunun da bir önce yapılması gerektiğini işlemeye çalıştım.       

TOPLUMU KAYNAŞTIRAN, HARÇ OLAN YÖNETİCİLER

09.08.2015 13:57
 Ülkemizde yönetici konumunda olanlar  bu ister aile,ister işyeri isterse seçilen yöneticiler olsun toplumumuzda hep örnek olarak alınır ve öndedirler. Onlar aslında toplumun şu anı ve geleceğini de belirleyebilmektedirler. Yani onlar bulundukları,lider oldukları grubun/işyerinin de bir nevi aynası

BELEDİYE,BELEDİYECİLİK VE BELEDİYECİ OLMAK-3

07.07.2015 01:54
 Önceki iki yazımda Belediyeciliğin tarihsel gelişimi ve bununla birlikte görevlerini/sorumluluklarını anlatmaya daha doğrusu özetlemeye çalıştım.             İlk geldiğim günlerde bana ve benim gibi Belediyeye başka kurumlardan naklen gelenlerle açıktan atananlar için söylenen “Belediyeci olmak” .

BELEDİYE,BELEDİYECİLİK VE BELEDİYECİ OLMAK-2

30.06.2015 18:54
 İlk yazımda Belediyelerin ve Belediyeciliğin tarihçesinden kısaca bahsetmeye çalıştım.             Bu hafta ise Belediyelerin görevleri hakkında yazmaya çalışacağım.             “Türk ülkesi içinde köylere varıncaya kadar bütün şehirlerimizin güvenlik ve bayındırlık görevi olması, önce tuttuğumuz

ÇEYİZ YARDIMI, KONUT DESTEĞİ VE DOĞUM YARDIMI NEDİR? NASIL ÖDENECEKTİR?

13.04.2015 01:34
 Toplumda merakla beklenen çocuk,çeyiz ve konut yardımı desteği ile ilgili Kanuni düzenlemeler  7 Nisan 2015 tarihinde Resmi Gazete’de yayınlanarak yürürlüğe girdi.   Önemli olduğunu düşündüğüm bu konuları özetle izah etmeye çalışacağım.  Çeyiz hesabı ve Devlet katkısı Türk vatandaşlarına ve 29/5

CEZA YARGILAMASINDA UZLAŞMA

06.04.2015 23:14
 Bu haftaki yazımda; 2013 yılından beri Mersin Cumhuriyet Başsavcılığı’nda Uzlaştırmacı olarak görev de yapmam nedeniyle Ceza Muhakemeleri Kanunu (C.M.K.)’na göre Uzlaştırma ‘dan bahsetmek istiyorum. Adalet Bakanlığı tarafından hazırlanan notlarında yardımıyla bu konuyu açıklamaya gayret edeceğim

ULU AĞAÇLAR- GENÇ FİDANLAR

28.03.2015 16:11
            “Bir katran ağacı kadar olabilmek” konulu bir yazı yazmış ve bu yazımda, toplu yaşam ve neslin devamı için kendi özünden gelene (ağaçta tohumu örnek göstermiştim) sahip çıkıp koruması gerektiğini anlatmaya çalışmıştım. Gerek İstikbal Gazetesi’nde (http://www.mersinistikbal.net/ali-kaplan

ÇAY,SİMİT HESABI VE ASGARİ ÜCRET-2

23.03.2015 09:27
                VERGİ MUAFİYETİ VE ASGARİ ÜCRETLİYE İKRAMİYE         Önceki yazımda; asgari ücretin tanımıyla birlikte hesaplamasında da bahsetmiştim. Bu yazımda ise asıl anlatmak istediğim konuyu açıklamaya çalışacağım: Yıllardır çalışanların maaş zam dönemlerin de çay, simit hesabı

ÇAY,SİMİT HESABI VE ASGARİ ÜCRET-1

15.03.2015 14:24
 Ülkemizdeki en temel sorunların başında elbette işsizlik gelmekte.  Açıklanan işsizlik rakamları ve reel durum ortada ben bu konuya girmek istemiyorum.  Bu yazımda en az ödenmesi gereken resmi ücretten yani Asgari Ücretin yasal tanımından bahsetmek istiyorum.  Asgari ücret; işçilere normal bir ça

ENGELLİ BİREYLER İÇİN MİSAFİRHANELER VE BAZI HAKLARI

09.03.2015 11:53
 Bireylerin engelli olması onların başarılı olmalarına ve hayata tutunmalarına daha doğrusu ben de varım mücadelelerine bir mani teşkil etmemektedir. Onlar da var olan potansiyelin de çıkmasını sağlamak gerekiyor. Yani fırsat sunmak.             Bu yazımda bir takım rakamsal gerçekliliklerle birlik

KAMUDA HİZMET ALIMIYLA ÇALIŞTIRILAN (TAŞERON) İŞÇİLERİN KIDEM TAZMİNATI

18.02.2015 19:26
 6552 Sayılı Yasa ile kamuda hizmet alım kapsamında istihdam edilen işçilerin Kıdem Tazminatı ile ilgili düzenleme yapılmasına rağmen bazı hususlar tam olarak açıklığa kavuşmamıştı.             08 Şubat 2015 günü Resmi Gazete’de bununla ilgili Yönetmelik yayınlanarak açıklamalar getirilmiştir.    

ABONELİK SÖZLEŞMESİ VE BAZI ÖNEMLİ HUSULAR-2

03.02.2015 20:17
   Önceki yazıma  yine özetle devam etmeye çalışacağım.   Taahhütlü aboneliklerde; - Satıcı veya sağlayıcının, taahhütnamede belirtilen süre kadar abone kalmayı taahhüt eden tüketicilere; a) Sözleşme konusu mal veya hizmetin bedelinden indirim yapmayı, b) Sözleşme konusu malın teslimi veya hizm